Mijn droom woonkamer

zaterdag 2 augustus 2014

Na mijn artikel over mijn ideale droomslaapkamer heb ik de smaak te pakken, vandaag deel ik jullie mijn droom woonkamer. Niet dat ik zelf een woonkamer heb om in te richten –mijn ouders hebben onze woonkamer zelf natuurlijk al  ingericht- maar leuk is het wel! Kijken jullie mee naar mijn ideale woonkamer?





                                                                 Bron: Otto.nl
Om te beginnen de bank. Een huiskamer zonder bank is als Daniëlle zonder blog. Niets dus :). Het was nog best wel lastig om een bank uit te kiezen, want er zijn zoveel mooie banken! Uit eindelijk koos ik er eentje van otto.nl. Hij is wel wit, en je zou mij kampioen in witte dingen vuil maken kunnen noemen, maar daar houden we deze keer even geen rekening mee. Het is immers mijn droom huiskamer, haha.

Bron: Otto.nl

Vooral in de winter is het natuurlijk fijn om een lekker warm tapijt te hebben. Als het koud is en regent of sneeuwt of wat dan ook, met je voeten op een lekker warm tapijt kunne staan . Maar het ziet er natuurlijk ook gewoon heel leuk uit. Deze hierboven van Otto.nl lijkt mij wel wat!

Een lamp, want dat is ook iets noodzakelijks, vind ik. Deze hierboven vind ik wel sierlijk. Ik houd wel van dit soort lampen. Deze (of zo’n soort) lamp zou dan ook zeker in mijn droom woonkamer hangen.

                                                                                Bron
                                                                    
Wat opbergruimte is natuurlijk ook wel handig. Wederom bij otto.nl vond ik dit tv-meubel set hierboven. Ze hebben hem in verschillende kleuren maar ik vind deze wel mooi. Net als een bank is ook een tafel natuurlijk  onmisbaar in een woonkamer. Deze, in ongeveer de zelfde kleur als het tv-meubel is denk ik wel geschikt!

Dan heb je nog de muur. Ik had besloten dat mijn droomkamer geverfd moest worden in een niet al te felle kleur. Het moest geen snoep winkel worden, dus fel roze: Nee dat wordt ‘m niet. Wat het wel wordt is deze donker blauw grijzige verf. Zoals jullie inmiddels waarschijnlijk wel weten: blauw is mijn lievelingskleur en deze lijkt mij wel geschikt voor in de woonkamer. Al is hij misschien wel wat donker….

Zo, dat was mijn droom woonkamer alweer!
Wat is jou droom kamer?  Vinden jullie dit soort artikelen leuk?

2 opmerkingen:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥