Nail art voor de Bloggerbattle.

donderdag 13 november 2014

Eindelijk komt er weer een beauty gerelateerd artikel online! Yay, ik doe namelijk mee aan de bloggerbattle! Eigenlijk doe ik normaal gesproken nooit mee aan dit soort dingen, gewoon omdat het niet echt iets voor mij is eigenlijk en ik niet zo vaak looks of nail arts maak. Maar nu dacht ik weet je, waarom ook niet? Ik probeer het gewoon!  http://www.live-the-moment.net , http://beautyblogshannon.wordpress.com/, www.libby1985.wordpress.com  Organiseren deze battle trouwens :)

Het eerste thema is onderwater. Leuk, maar lastig. Ik wilde een nail-art maken die draagbaar was (de kleine zeemermin werd het deze keer dus niet). Verder besloot ik mijn vissen pak in de kast te laten :P. En tja... toen kwam ik uit op mijn favoriete nail-art soort. Een ombre! Zo'n bloggerbattle is natuurlijk ook een manier om jezelf en je blog te laten zien, en tja een ombre vind ik heel mooi en leuk om te maken, dus waarom niet dat gewoon? 

Dus ik ging lekker aan de slag met het volgende resultaat: 

Ik zocht al mijn schelpen op en maakte daar wat mooie foto's mee!

Ik heb behalve de ombre ook nog op mijn duim en ringvinger een rhinestone geplakt, waar ik overigens héél goed in ben (ehum). Ik probeerde de steentjes met een pincet uit het potje te halen maar ze schoten alle kanten op. Oeps :). Gelukkig maar dat je dat niet aan deze nail-art kunt zien, haha. 

Als je nou wilt weten hoe je zo'n soort ombre maakt. No problem, ik heb namelijk een tutorial gemaakt daarover! Ongeveer een jaar geleden alweer trouwens, maar duidelijk is hij wel,  vind ik. http://madebydanielle.blogspot.nl/2013/11/nail-art-groen-ombre-effect.html  Grappig trouwens dat het precies een jaar geleden was dat ik deze nail art maar dan in het groen maakte!

Ik ben blij met het resultaat. Het is een mooie (vind ik) onderwater nail art geworden die toch heel draagbaar voor allerlei momenten is. Ik wilde namelijk liever niet echt vissen enzo op mijn nagels omdat dat toch wat minder draagbaar is, en als ik nail-art maak maak ik hem om hem dan toch wel een paar dagen op te houden!

En nu maar hopen dat ik door ben naar de volgende ronde :). En anders, dan heb ik leuk een nail art gemaakt.

Liefs, Daniëlle

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke nail art. echt tof. Je bent vast wel door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt! Het onderwatereffect is zeker aanwezig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk geworden! Als het een beetje mee zit, heb ik morgen tijd om aan een inzending te werken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gedaan! Ik ben heel erg benieuwd naar wie er allemaal mee doet! Mijn artikel komt zaterdag online te staan. Ik vond het wel lastig om origineel te blijven met dit thema!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, wat tof gedaan! Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een hele gave nail art, vind ik echt zo knap dat je dat kan. heel mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk ! Wordt een moeilijke battle voor ons! Liefs Shannon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow het ziet er echt heeeel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥