Nail art I made! #1 Herfst!

vrijdag 4 oktober 2013

Nail art maken is een van mijn hobbies, ik begon er in de eerste klas mee en nu (ik zit nu in de derde klas) ben ik er nog steeds veel mee bezig. Ik zal jullie vandaag wat nail  art laten zien die ik gemaakt heb. Ze zijn niet allemaal even goed gelukt maar ik wilde ze toch laten zien!

Ik denk dat ik dit wel vaker ga doen, vandaag laat ik alle nail art zien die ik vorig jaar en het jaar er voor heb gemaakt met het thema herfst. Dit jaar heb ik nog geen nail art gemaakt met het thema herfst vandaar dat ik alleen foto's van een of twee jaar geleden laat zien. Ik zal dit jaar ook nog wel nail art maken met het thema herfst, die laat ik tegen die tijd wel zien :D



Ik lakte mijn nagels wit en ging daar met een sponsje met geel, rood en oranje over heen vervolgens maakte ik met zwart een soort takje er op. De achtergrond vooral bij de eerste foto is nogal rommelig. Volgens mij is deze foto op het bureau van mijn vader gemaakt, ik gebruikte de bureaulamp als licht omdat ik de foto 's avonds had gemaakt. Naast het feit dat er nog allemaal nagellak op mijn vingers en nagelriemen zit zijn mijn nagels gewoon heel rommelig gelakt. Maar toch... Haha nu een jaar later zie ik wel dat mijn nail art kunsten verbetert zijn hoor!

Ombre nagels die half op de foto staan én ook nog eens heel raar belicht zijn...


De nail art zelf is niet geweldig maar de tweede foto is wel mooi. De achtergrond zo donker en dan mijn nagels verlicht door de flits van mijn camera. (Ik gebruik trouwens nog steeds de zelfde camera als toen!!)





Een tutorial haha. Ik had toen op hyves (ja inderdaad HYVES) een eigen hyve/netwerk of hoe het ook heette. Daar plaatste ik nail art en tutorials op. Ik had best veel volgers! (na een tijd je zelfs 300!! woowww haha)



Oké als je je nu afvraag wat is dat?? Dat was een van mijn eerste nail art..... Het moeten blaadjes voorstellen.



Het koortje van de camera half in beeld en een nail art die zelfs mijn kleine zusje nog kan maken maar toch, het ziet er best aardig uit.


Nou, een artikel waarin ik mijn eigen nail art even lekker heb afgekraakt. Ik hoop dat jullie dit ondanks al mijn afgekraak toch nog een beetje leuk artikel vonden!

liefs, Danielle




1 opmerking:

  1. Ze zien er allemaal leuk en herfstig uit!
    Ben benieuwd naar je herfst nailart van dit jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥