OOTD!

dinsdag 3 december 2013

Gisteren was er niets online gekomen doordat ik inplaats van op publiceren op opslaan had gedrukt! Oepsss! Maar nu komt het artikel dus alsnog online!

Fashion, jep ik zeg wel dat ik er over schrijf maar er zijn tot nu toe wel geteld 1 artikelen online gekomen over fashion! Tijd om daar iets aan te veranderen! Vandaag een OOTD!


Tadaaaaaaaaaa

Lees snel verder!
 Ik draag graag een vest, als het te warm is trek je 'm uit en als het te koud is doe je hem dicht kortom: SUPER! Het shirtje is lekker zomers en de witte broek ook maar I don't care, ik draag het gewoon ook in de winter/herfst!
Vest: H&M
Broek: Vero Moda
Shirt: H&M


Wat vinden jullie van deze outfit? Dragen jullie ook graag zomerse kleding in de winter?

liefs, Daniëlle,



2 opmerkingen:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥