Gastbloggers gezocht + ander idee

zaterdag 30 november 2013

 Ik wil graag wat meer variatie op mijn blog en het leek mij wel leuk om iemand anders ook eens op mijn blog te laten schrijven en zoals je misschien al hebt kunnen lezen in de titel, ik ben op zoek naar een leuke gastblogger! Het maakt mij niet uit hoe vaak er een artikel van jou online komt en als je maar een keer iets op mijn blog  wil schrijven mag dat ook! Het maakt ook niet zoveel uit waar je over schrijft als het maar wel een beetje interessant is voor de lezers van mijn blog :). Als je zelf een blog hebt komt die natuurlijk er bij te staan! Ook zet ik dan een linkje naar jouw blog in de sidebar op mijn blog als er vaker een gastblog van jou online komt! Ik wil eventueel ook wel wat op jou blog schrijven, als jij dat leuk vind! Een soort ruilen is het dan :)









Als jij graag gastblogger wil worden kun je hier een reactie achterlaten of mij even een mailtje sturen: madebydanielle@outlook.com

Liefs, Danielle

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee! Ik weet niet wat je precies zoekt, maar ik schrijf vooral over beauty, dus als je daar artikels van wilt zien kunnen we wel kijken of ik dat zou kunnen doen voor je ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee lijkt me leuk! Als je een ideetje wilt hebben van mijn posts kun je op mijn blog kijken ; www.blonde-tales.blogspot.nl!

    Liefs, Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee! Helaas heb ik genoeg werk aan mijn eigen blog, dus ik laat het aan een ander over!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥