Mijn school spullen!

vrijdag 6 september 2013

Vandaag een foto artikeltje, met weinig tekst. Mijn school spullen, onder de foto's staat alleen wat het is en nog wat extra info. En last but not least, vertel ik waar ik het gekocht heb.
 
Veel kijk plezier!
 
 
 
Bijna al mijn school spullen bij elkaar, mijn etui ontbreekt, die zat in de was toen ik deze foto maakte =D. Hij zat nog onder de inkt van vorig jaar.....
 
 
lees snel verder!!

Mijn wiskunde spullen! Rekenmachine met mijn naam er op, anders ben ik hem steeds kwijt....
 
 


Mijn agenda, inmiddels is hij gepimpt met kaft papier, strikjes, washi tape en dat soort dingen mar zo zag ie er uit toen ik hem kocht! Ik kocht deze agenda bij de action.
De binnenkant van mijn agenda. (zagen jullie al tijdens de ABC foto challenge)


Mijn kaftpapier, ik had eigenlijk nieuw kaftpapier willen kopen, maar dit had ik nog liggen van vorig jaar, toen ik iets te enthousiast kaftpapier was gaan kopen.... Dit kaftpapier is volgens mij van de kruidvat, ik weet het niet zeker....
 Ik heb gelukkig (ik ben echt een drama ik het kaften van boeken) ook rekbare boekenkaften! Deze boeken kaften had ik nog van vorig jaar, ik weet niet waar ik ze heb gekocht.

 
Dit vind ik ene super handig notitie boek, er zitten tabladen in en je hebt dus (zoals ook op de voorkant staat) eigenlijk 4 notitie boeken in 1! Dit notitie boek is van de action!

 De binnenkant, gewoon lijntjes papier!

 Mijn schriften op een stapeltje, lekker kleurrijk hé?

Mijn favoriete schrift, deze vind ik er zoooo leuk uitzien! Gelukkig heb ik er twee!
 De achterkant van mijn schriften, het ziet er nogal rommelig uit....



Wat vind je van mijn school spullen??


liefs, Danielle


 

1 opmerking:

  1. Rekbare kaften, ik had gewild dat ze in mijn (middelbare)schooltijd bestonden, ik liet m'n moeder altijd mijn boeken kaften, en ze deed het braaf 4 jaar lang.

    Leuke schriften! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥