Tip || Fotoweek & Gratis #mobileprint van HEMA!

dinsdag 16 september 2014

Van 12 tot en met 21 september is het fotoweek! Dat houdt in dat er allerlei acties georganiseerd worden die allemaal te maken hebben met Fotografie! Hoe leuk? Op http://www.defotoweek.nl/ kun je het programma zien. Fotografille (één heel leuke blog met heel veel handige tips) heeft bijvoorbeeld een heel leuke challenge, 10 dagen lang een foto maken met het thema van de dag. Als ik tijd heb ga ik misschien nog wel mee doen!






En HEMA heeft ook een heel erg leuke actie, vind ik dan. Je kunt tijdens de foto week gratis 10 foto's laten afdrukken, van die kleintjes, van #mobileprint. Met de actie code fotoweekgeschenk 
Oh, enne op=op! Ik heb er 10 besteld (uitzoeken van 10 foto's is nog best lastig, welke moest ik nou nemen?) en ze worden binnenkort (wanneer??) bij de HEMA bij mij in de buurt gebracht: YAY! Ik ben benieuwd, aangezien ze lekker klein zijn ga ik ze misschien in mijn agenda plakken.... Of op mijn kamer ergens als collage.... Of.... Te veel ideeën, wat ik er mee ga doen, en wat ik er van vind, jullie horen nog van mij!


Het bestellen van de foto's is heel makkelijk. Eerst moet je kiezen wat voor #mobileprints je wilt hebben. Daar kies je -als je deze van de fotoweek actie wilt hebben- op het plaatje waar "fotoweek" op staat. Je kunt daarna kiezen of je een witte grijze of zwarte rand om je foto's wilt hebben. Ik heb voor de witte rand gekozen.  Daarna kun je zelf bepalen waar je de foto's vandaan wilt halen. Instagram? Facebook? Of gewoon van de computer? Vervolgens moet je foto's uploaden. Wat ik wel jammer vond is dat je nergens kon zien hoeveel foto's je al had geupload (verkoop truuk zodat je blijft zoeken?) maar toen ik dacht dat ik er ongeveer wel tien had (ik had er 13 maar oké, vrijdag avond, moe van een week school :)) ging ik verder. Je ziet dan dus alleen de eerste tien staan, ik verwijderde er een paar zodat ik toch nog mijn favorieten had, en toen vond ik het goed! Daarna ga je over tot het bestellen. Let op, dat je aan het einde de actie code fotoweekgeschenk invult. Anders krijg je ze natuurlijk niet gratis :)

Oh, en je krijgt op fotoproducten van #mobileprint 20 procent korting! Leuk leuk! Met de code fotoweek2014

Ik ben heel erg benieuwd naar mijn foto's!
Gaan jullie ook foto's van #mobileprint bestellen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥