Pretty lips & Kissed by the sun || Hema persbericht

vrijdag 8 augustus 2014

De Hema is een winkel waar ik graag kom. Ze verkopen er van alles en het is er ook niet duur. Maar dit artikel gaat niet over mijn liefde voor de Hema, maar over de nieuwe make-up producten van Hema. 

Kijken jullie mee?













Nagllak ♥  Ik moet zeggen dat ik me wel afvraag of ze goed zullen dekken. Maar anders zijn ze wel mooi.







Ook heeft Hema deze leuke lipbalms. I ♥ lipbalm. Hier ben ik wel erg benieuwd naar! De kleuren van deze lippenbalms komen overigens overheen met de kleuren van de lonlasting nailpolish collectie, dus dan kun je je lippen en nagels laten matchen!

De lippen balsems zijn.....
-      8 sprankelende tinten, van koraal tot roze,- en roodtinten.
-      Lichtgewicht gevoel.
-      Semi-transparante dekking.
-      UV-bescherming SPF 15.

-      Hydraterende formule voor zachte, verzorgde lippen

Highlighter kan in deze zomerse collectie natuurlijk niet ontbreken! Er zijn 3 kleurnuances, aangepast aan de ondertoon van verschillende huidskleuren. Pink skintone past bij een lichte huid met een rossige ondertoon; yellow skintone is geschikt voor de lichte tot medium huid met een gele ondertoon; dark  skintone zorgt voor verhelderende accenten op een donkere teint.


Deze lipgloss, speciaal voor zomerse dagen met spf 15. Deze lipgloss heeft een hydraterende werking om de lippen zacht en soepel te houden, plus een SPF 15 tegen UV-straling. 

Ennn deze collectie bevat ook bronzing powder én bronzer pearls, voor ieder wat wils dus!

Wat vinden jullie van Pretty lips & kissed by the sun?




1 opmerking:

  1. O wauw die nagelak! Ik vind de paarse helemaal geweldig, op naar de Hema! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥