Wat ik gewoon even kwijt wil....

donderdag 23 oktober 2014

Een artikel met van alles wat ik gewoon even kwijt wil It is. Versie 2.0, jammer genoeg. Blogger laat af en toe –iets te vaak naar mijn mening- even merken dat hij mij niet zo aardig vind. Zo ook nu. Ik had mijn artikel geschreven en ingepland. En toen dacht ik, weet je wat ik tweet even een linkje. En toen was mijn artikel spoorloos verdwenen. Weg. Nergens meer te vinden. Dus ja, nu lees je dus maar versie2.0. Laten we maar zo denken: What doesn’t kill you only makes you stronger, haha.



Ik heb 200 volgers op bloglovin’ Wauwie. Het was mijn doel voor 2014 en ik heb hem nu al gehaald Yay! Ik heb inmiddels trouwens al weer meer dan 200 volgers, het gaat hard :). Super bedankt voor het volgen allemaal, het betekend veel voor me. Ik weet nog wel dat ik in het begin al super blij was toen ik eindelijk 20 bloglovin’ volgers had, en nu heb ik er gewoon 200! Nooit verwacht toen ik begon!

Verder, de linkingparties! Moet ik het nou om de week of elke week doen, dat was de vraag. Elke week werd te veel, maar is wel leuk. Om de week is leuk, maar dan is het weer een beetje onduidelijk wanneer er nou een online komt. Dus nu heb ik besloten om elke week een linkingparty te houden maar met een extra. Ik zal namelijk ook mijn vier favoriete artikelen van andere blogs laten zien! Dus, zet het maar alvast in je agenda: Vanaf nu, elke week linkingparty!
Maar aangezien ik om de dag blog veranderd dat mijn blogschema wel een beetje: Vanaf nu zal er op dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag (linkingparty) een artikel online komen. Vier artikelen in de week dus!

Ik heb nu trouwens herfstvakantie. De herfstvakantie is bij mij altijd een drukke vakantie. Vlak voor de proefwerkweek, veel projecten voor school, vriendinnen die willen afspreken, leuke dingen doen, bloggen, lui zijn en meer. Druk druk druk dus :). Verder heb ik een bom aan inspiratie en blog ideeën. Gelukkig maar. Ik heb ook een heel leuk idee voor mijn blog wat ik nog even moet uitwerken, maar dan lees je daar nog wel meer over! Verder ben ik weer bezig (geweest) met mijn lay-out, ik ben nog steeds niet helemaal tevreden, maar nu heb ik even te kort tijd om er weer veel tijd in te stoppen.  Jammer genoeg.

Nou, ik geloof dat dat het allemaal wel weer was…..
Liefs, Daniëlle


3 opmerkingen:

  1. Wat stom dat Blogger zo tegen je werkt :( Leuk zo'n link party iedere week, het zou nog leuker zijn als niet iedereen alleen z'n eigen blog promoot maar ook gewoon een post van een ander die je leuk vond :) Vind je lay-out trouwens wel mooi en clean zo hoor :) Succes nog met school, ik zit in het zelfde schuitje met de herfstvakantie, geniet van de laatste dagen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oe, dat is balen van je artikel. Zo jammer als het weer helemaal over moet, maar het is je goed gelukt hoor! Je linking party's vind ik leuk :) Nog een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Raar dat je artikel verdwenen was!
    Ik heb ook juist herfstvakantie, superleuk! Bij mij is hij ook altijd druk.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥