De lente kriebels tag!

vrijdag 21 maart 2014

Ik kwam de lente kriebels tag al op een aantal blogs tegen en ik dacht; Ik doe hem ook! Vandaar dat jullie vandaag de lente kriebels tag lezen!

Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord 'lente'?
Bloemetjes! Ik hou echt van bloemen en in de lente zijn overal bloemetjes! De lente behoord echt wel tot een van mijn (vier haha) favoriete seizoenen: niet te warm maar ook niet te koud + mooie bloemen: wat wil je nog meer?


Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Naar heel veel verschillende bloemen bij elkaar!

Wat is je favoriete nagellakkleur voor de lente?
Pastel kleurtjes vind ik wel erg goed bij de lente passen maar mijn liefde voor glitter nagellak heb ik altijd, dus lente of niet: ik hou van glitters of nail art!

Wat is je favoriete lentebloem?
Mijn favoriete lentebloem is denk ik de tulp, al vind ik krokussen ook heel mooi!

sorry, deze foto is niet heel erg scherp, maar ik heb hem gemaakt met mijn telefoon dus, vandaar :)


Wat is je favoriete lenteparfum?
Die heb ik niet: ik heb al moeite met mijn favoriete parfum kiezen, ik gebruik bijna nooit parfum dus mijn favorieten parfum is in elk seizoen op dit moment een super lekker luchtje van kappa. Ik won hem bij http://everythingnice.nl/ 

Houd jij een lenteschoonmaak?
Nee.

Wat is je favoriete accessoire in de lente?
Een zonnebril, als de zon schijnt! Maar verder vind ik vrolijke armbandjes erg leuk in de zomer en lente.

Heb jij nog leuke plannen voor in de vakantie of de vrije dagen?
Nee, niet echt eigenlijk....

Omschrijf je favorieten lenteoutfit.
Een strakke spijkerbroek met mijn gympen en een leuk shirtje. Lekker basic!

liefs, Daniëlle

2 opmerkingen:

  1. Zo leuk om te lezen, alles wat over de lente gaat, maakt mij gelukkig <3 Haha altijd zo raar he, die lenteschoonmaak. Net alsof je alleen in de lente hoort schoon te maken. Alvast een fijn weekend gewenst, liefs Svenja.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥