L'Oreal Paris Color Rich nail polish (Nr. 208, 209, 210, 408)

zaterdag 29 maart 2014

Hoi iedereen, mijn naam is Isabel, ik blog zelf op mijn blog www.ikbenisabel.blogspot.nl en eens in de twee weken verschijnt er hier een artikel van mij. Een artikel over nagels om precies te zijn!

Mijn moeder was met het vliegtuig weggeweest, en had op het vliegveld een schattig setje nagellak voor mij meegenomen. Het is een setje met vier kleuren van L'Oreal Paris. Alle kleurtjes zijn rood- en roze-achtig. Lees snel verder voor mijn review!


Van links naar rechts:
408: Exquisite Scarlet, 210: Shocking Pink, 209: Ingenuous Rose, 208: So Chic Pink.


Exquisite Scarlet


Exquisite Scarlet is een heel felle, rode kleur. Hij dekt in twee laagjes geheel en droogt snel. Na een paar minuten kon ik het tweede laagje aanbrengen, en na tien minuten kon ik mijn handen weer gebruiken.

Shocking Pink


Wow, dit lakje dekt echt geweldig. Hierboven zie je één laagje van Shocking Pink op mijn nagels, en dit dekt al volledig! De kleur is heel mooi. Op de foto komt het niet goed over, maar het is echt een superfelle kleur. Prachtig! De droogtijd en houdbaarheid zijn prima.


Ingenuos Rose


Dit lakje dekt helaas een stuk minder goed dan de vorige. Hierboven zie je twee laagjes, maar daar schijnt het "witte randje" van mijn nagels nog heel erg doorheen. Zelfs na het derde laagje heb je dit nog. Hier een foto van drie laagjes:


Ik vind het erg jammer dat dit lakje niet zo goed dekt, maar buiten dat is het een prachtige kleur. Heel mooi en lief roze. De droogtijd is prima, en hij bleef een paar dagen goed op mijn nagels zitten.

So Chic Pink




Last, but not least! Zeker niet! Dit lakje is denk ik mijn favoriet, zo mooi!! Zie die glans! Omdat ik niet kon wachten om over dit lakje te schrijven, heb ik er zelf ook al een review over geschreven. Die kan je hier lezen. Kort samengevat:

Goede dekking, één laagje zou al genoeg zijn, maar ik vind twee altijd net iets mooier. Prachtige kleur, mooie glans. Droogt redelijk snel en blijft minimaal drie dagen bijna perfect op mijn nagels zetten. Geweldig!


Dat waren de lakjes! Ik ben er over het algemeen heel positief over. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat Ingenuous Rose niet goed dekt. Verder dekken ze super en ze houden het ook best lang uit op mijn nagels. Ze drogen niet supersnel, maar ook niet langzaam. Mijn favorieten zijn Shocking Pink en So Chic Pink. Ik vind het zulke mooie kleuren, en ze dekken super. 

De prijs van deze lakjes is €5,99 en er zit 5 ml in één potje. De prijs vind ik zelf goed passen bij de kwaliteit en hoeveelheid van de nagellak.

Tot over twee weken!
Liefs, Isabel

9 opmerkingen:

  1. Dank je voor de review. Ik wilde deze vanmiddag ook kopen om te proberen. Blijven ze nog een beetje lang zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze blijven redelijk lang zitten, bij mij zo'n drie dagen. Nagellak gaat er bij mij erg snel af dus voor mij is drie dagen best lang :)

      Verwijderen
  2. Ooh, inderdaad wat een super schattig setje!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liefde voor roze, ik vind alle lakjes prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke nagellakjes! Ik heb nog nooit een nagellak van L'Oreal getest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn wel heel erg mooie kleurtjes...om een beetje verliefd op te worden!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleurtjes! Vooral het derde kleurtje vind ik mooi ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie lakjes!
    Die eerste roze kleur is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥