10 vragen voor #9 || Looks outfits tutorials

woensdag 23 juli 2014

De negende 10 vragen voor alweer! Deze keer stelde ik de vragen aan Liselot van http://looksoutfitstutorials.nl Kijk je mee?


1. Wie ben jij?
Even voorstellen is natuurlijk wel zo aardig... Hoi! Ik ben Liselot Koenraadt een 16-jarig meisje met een enorme passie voor beauty. Natuurlijk ga ik ook gewoon naar school, dat doe ik in mijn woonplaats Emmeloord, ik zit op het moment in 4 vwo en volgend jaar natuurlijk vijf! Net als veel meiden spreek ik graag af met vriendinnen, houd ik van shoppen en kan ik eindeloos op internet kijken naar te mooie en te dure schoenen.

 2.      Kun je wat over je blog vertellen?
 Mijn blog Looks Outfits Tutorials (http://looksoutfitstutorials.nl) heb ik nu al iets meer dan vier maanden. Nog steeds plaats ik met liefde artikelen over voornamelijk beauty, maar ook fashion en lifestyle. Ik probeer met een maandelijks thema iets unieks toe te voegen aan de blogwereld. Op het ogenblik heb ik nog niet enorm veel volgers, maar ik vind het wel leuk om te bloggen en ik hoop natuurlijk dat er dan meer mensen op mijn site komen kijken.   




3.      Waarom ben je gaan bloggen?
 Al een aantal jaar kijk ik zelf op blogs, vooral die over make-up en soms had ik het gevoel dat er iets miste. Of iedereen was tevreden over een product waar ik niets mee kon, dan wilde ik ook mijn mening uiten. Tutorials opnemen leek mij ook leuk, om over TAGs en contact met andere bloggers nog maar te zwijgen. Tijd had ik er alleen niet voor. Tot ik op school te horen kreeg over een project waarbij ik één dag in de week vrij zou krijgen om aan een eigen project te werken. Dat project is Looks Outfits Tutorials geworden :)
 

 4.      Waar kun je jouw blog volgen?
 Mijn blog is te volgen op Bloglovin, daarnaast heb ik een YouTube kanaal waar al mijn video’s op verschijnen. Zel heb ik Instagram (@liselotkoenraadt) dus daar kun je mij volgen en zie je previews en dingetjes uit mijn dagelijkse leven.   5.      Welk artikel van jouw blog vind jij het leukst? Dit vind ik een extreem lastige vraag. Hierdoor heb ik dus even mijn hele lijst met artikelen doorgespit en kwam ik uit op dit artikel (http://looksoutfitstutorials.nl/nieuwe-camera//) Ik heb gekozen voor het artikel over mijn nieuwe camera, omdat ik nog iedere dag blij ben van mijn aankoop. Mijn foto’s en video’s worden langzaam maar zeker steeds beter en ik denk dat het ook een investering voor de toekomst is geweest. Verder vind ik natuurlijk nog veel meer artikelen leuk (bijvoorbeeld mijn Kim Kardashian tutorial vind ik zelf heel goed gleukt), dus die moeten jullie zelf maar even opzoeken op mijn blog!

 6.      Waar krijg jij inspiratie van?
 Mijn inspiratie haal ik vooral uit vriendinnen, gewoon uit gesprekken die ik met hen voer bedenk ik weer nieuwe dingen. Ook op mijn weg van en naar school bedenk ik veel nieuwe dingen. Dan kan ik een half uurtje rustig nadenken en kijken naar alles om me heen, meestal krijg ik dan de beste ideeën.

 7.      Volg je zelf ook blogs? Zo ja wat zijn jouw favoriete blogs?
 Natuurlijk volg ik zelf blogs! Volgens mij doet iedere blogger dat, niet om te kopiëren dat zeker niet, maar wel omdat we allemaal hetzelfde interessant vinden. We willen miskopen voorkomen door goede reviews te schrijven, al wil ik zelf ook miskopen vooorkomen door reviews te lezen. Laatst schreef ik toevallig een artikel dat ik voor bepaalde dingen op bepaalde blogs kijk, dat kun je teruglezen. Mijn favoriete blogs zijn die van Nikkie (http://nikkietutorials.com) Vera (http://veracamilla.nl) en Teske (http://teskuh.nl), leuke getalenteerde meiden en doordat ze maar een paar jaar ouder zijn dan ik, zijn het toch wel mijn grootste voorbeelden in de blogwereld.

 8.      Wat is jouw beste blog tip?
 Dat is er eentje die ik zelf ook nog moet leren, namelijk laten zien wat je hebt en wat je kunt. Hoewel ik nu al meer dan vier maanden blog, weet nog lang niet iedereen van mijn site. Zelf begin ik er niet graag over, omdat ik het dan altijd een beetje awkward en ongemakkelijk vind. Terwijl ik eigenlijk nog geen negatieve reacties heb gehad. En eigenlijk is het alleen maar reclame als iedereen van je blog weet. Dus vertel het gewoon! Dan doe ik het ook ;)

 9.      Waarom moeten wij allemaal jouw blog bezoeken?
 Jullie moeten allemaal even een bezoekje brengen aan Looks Outfits Tutorials omdat je daar iedere dag minstens een artikel vindt om je up to date houden over van alles en nog wat. Ten tweede vind ik het gewoon heel leuk als er reacties achter worden gelaten en ik zou graag andere blogsters of niet-bloggende beautyaddicts willen leren kennen, daar kan een bezoekje aan mijn blog zeker aan bijdragen.

 10.  Wat wil je graag nog bereiken met jouw blog?
 100 volgers en dan misschien 200 of zelfs 1000, ik hoop gewoon iets bekender te worden en meer mensen kunnen voorzien van tips, tutorials of gewoon leuke artikelen.   Dit was het dan. Alle vragen beantwoord, wel iets uitgebreider dan ik had verwacht. Ik hoop dat ik jullie het leuk vonden, misschien zelfs leuk genoeg om eventjes op mijn blog te kijken…   www.looksoutfitstutorials.nl

2 opmerkingen:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥