Ask me anything || De antwoorden

donderdag 14 november 2013


Vandaag de antwoorden van de ask me anything,  



Lees snel verder voor de door jullie gestelde vragen met de antwoorden van mij er bij :)

Wat is je favoriete parfum?
Mijn favoriete parfum is oilily prune lily gold. Ik gebruik niet zo heel vak parfum, maar deze vind ik wel lekker ruiken. Mijn parfumstash liet ik al eerder zien ( * KLIKKKKK * ).  Het flesje ziet er leuk uit en hij ruikt nog lekker ook. Deze parfum kreeg ik van mijn vriendin omdat zij er allergisch voor is.

Mijn favoriet!
Wat zie je jezelf doen over 10 jaar?
Wat een moeilijke vraag!! Als iemand mij vraag, Danielle wat wil jij later worden? Dan weet ik het niet, ik weet echt niet wat ik wil gaan doen.... Maar over tien jaar dan ben ik dus bijna 25..... Maar wat ik dan doe?  Ik hou er van om te schrijven en ik vind op school nu talen wel leuk maar of ik daar in verder ga? Ik heb werkelijk geeeeeeen idee. (echt een goed verzonnen, maar vreselijk moeilijke vraag zeg!)
Wat vind je het leukste aan bloggen?
Alweer zo'n moeilijke vraag! Ik vind het maken van de foto's erg leuk om te doen! Ook al vind ik het schrijven van de artikelen en de lieve reacties terug lezen ♥ ook heel leuk!



Wat is je schoenmaat?
Alweer een moeilijke vraag haha, nee hoor ;). Mijn schoenmaat is 38/39, het ligt er een beetje aan of de schoenen klein of groot vallen.


Welke make-up draag je als je naar school gaat?
Ik draag sowieso niet altijd make-up maar mascara en nagellak draag ik wel vaak. (nagellak altijd :D)

Wanneer ben je begonnen met bloggen?
Ik ben op 25 augustus (2013) begonnen met bloggen, dit was mijn eerste artikel http://madebydanielle.blogspot.nl/2013/08/eerste-blog-post.html daar stelde ik mij in voor, het eerste echte artikel was een review van (volgens mij) zonnebrand crème.



Liefs, Danielle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥