Nail art || groen ombre effect!

zondag 10 november 2013


Nail art is echt een van mijn hobbies, en ombre effect vind ik heel leuk, deze nail art is dan ook een groen ombre (kleurovergang) effect. In de enquette van de winactie, zeiden (sommige) jullie dat jullie graag meer nail art wilden zien, hier is er een en ik heb alweer foto's gemaakt van nog een nail art!


Lees snel verder voor de uitleg en meer foto's van deze (leuke) nail art!




Hiervoor gebruikte ik een mooi groen lakje van NYC namelijk: high line green, een lakje van essence, lime me up, een groen lakje uit een setje van Action en ook gebruikte ik als onderlaag een wit lakje van Paris memories.


 Als eerste lakte ik mijn nagels met een base coat. Als je dat niet doet heb je kans dat als je de nagellak er afhaalt je nagels groen zijn en  Halloween is al geweest, en echt zin in groene nagels heb ik niet, (en dan heb ik het over groene nagels als mijn nagellak er af is hé :p ).

Nadat de base coat helemaal gedroogd is lak ik mijn nagels met witte nagellak, anders dekt de groene ombre zo meteen niet goed! Mijn witte nagellak is van het merk Paris memories. Ik denk dat ik nog wel een review van de witte nagellak zal schrijven, hij is namelijk echt aan te raden!

De witte laag moet écht helemaal goed gedroogd zijn, anders blijft het aan je sponsje plakken en dan is het helemaal verpest, dat wil je natuurlijk niet!

Als de witte laag helemaal droog is pak je een sponsje, ik gebruik gewoon een schoonmaak sponsje, dat is veel goedkoper dan make-up sponsjes en voor je nagels maakt het niets uit. Je knip een stukje van het sponsje af en pakt drie lakjes er bij. Een donker lakje bij mij high line green, een gemiddeld lakje, mijn action lakje en een licht lakje bij mij lime me up. Je pakt je sponsje en lakt hem net zo als ik hier onder heb gedaan, niet te dun anders zie je er niets van, niet te dik anders wordt het een klieder boel. Je legt nu het sponsje op je nagel en gaat een klein stukje naar achter zodat er een mooie kleur overgang ontstaat! Laat het goed drogen en lak hem af met een top coat. Door de top coat wordt de overgang nog mooier!!






Tadaaaaaaaaa, klaar! Wat vinden jullie ervan?


liefs, Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥