DIY: Armandje

donderdag 28 november 2013

DIY's I love them, echt en velen van jullie waarscheinlijk ook. Makkelijk wie houd daar niet van? Vandaag heb ik een combinatie van deze twee, een makkelijke DIY. Die er heel toevallig ook nog leuk uitziet!

Oké, genoeg gepraat aan de slag!

Je hebt voor deze DIY maar een ding nodig: één ding? Ja, maar een ding!

Je kent ze misschien wel, van die ronde armbandjes:












Deze dus ;) Gewoon gekocht bij de Action, als je wat duurdere neemt heb je een grote kans dat ze steviger zijn, en voor deze DIY heb je juist een niet stevig armbandje nodig!




Je buigt dan het armbandje in de vorm van een hartje, super makkelijk, gewoon met je handen. Als je een wat steviger armbandje hebt dan kun je dat ook gewoon met een tangetje doen. Mijn armbandje heb ik in een setje bij de action gekocht en kon ik heel makkelijk buigen.
Let er bij het buigen wel op dat je het armbandje nog om kunt doen, anders heb je er niet zo veel aan! Het lijkt nu bij het armbandje dat ik heb gemaakt dat het NOOOOOIT gaat passen, maar het past wel, je moet het armandje met de bovenkant richting je handpalm en de onderkant naar de bovenkant van je hand. (het hartje hou je dus op z'n kop).

En that's it, super makkelijk, hartstikkel leuk! I love it


Wat vind jij van deze DIY??

Liefs, Danielle






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥