Update || Nieuwe banner

vrijdag 8 november 2013


Nooooohhh not againnnnnn! Haha, wel dus weer een update! De toetsweek is afgelopennnnnnn jeeeeeeeeeeeeeeeeej J. Vanochtend was er dus geen artikel online gekomen omdat ik er écht geen tijd voor had. Maaaaaar nu dus alsnog een artikel!

De toetsweek is afgelopen Yesssssss haha.

Mijn lay-out is alweer veranderd maar dat zijn jullie waarschijnlijk wel van mij gewend J. Ik wilde heel graag een banner met van die leuke knopjes er al in (dus die knopjes van home, about enz.). hij was echt heel mooi geworden, maar toen moest ik hem er op gaan zetten en toen ging ik naar mijn blog en toen stond er op eens een wit blokje over heen met MADE BY DANIELLE er op….. Ik weet niet hoe het komt maar het was nog al raar! Ik heb dus maar weer een nieuwe gemaakt, ik wilde graag wat met foto’s. Ik ga dus nog even proberen of het toch nog lukt. Ook zit er nu een leuk pijltje zodat als je naar beneden scrolt je op het pijltje klikt weer naar boven gaat (als je dan onderaan ben kun je weer terug naar boven), probeer maar eens. J

Liefs, Danielle

5 opmerkingen:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥