Spam je blog #2

dinsdag 12 november 2013

Ik hield al eens eerder een Spam je blog, vandaag is de tweede keer! Ik heb inmiddels wat nieuwe bloglovin volgers en de vorige is nu ongeveer een maand geleden, het leek mij wel leuk om er nog een te houden!



Jullie mogen weer lekker je blog spammen! Ik zou het leuk vinden als jullie mijn op bloglovin volgen maar dat hoeft natuurlijk niet!

liefs, Danielle

ps: iedereen die zijn link achterlaat bij dit spam je blog artikel zet ik ook gelijk op de Leuke sites en blogs pagina!

16 opmerkingen:

  1. Wat superleuk!! :) Ik heb je net al gevolgd, ik vind je blog namelijk super! :)

    Mijn blog is http://donotfearyourfear.blogspot.nl Ik ben nog maar twee weekjes geleden begonnen maar ik vind het tot nu toe zo leuk en ik zou het super vinden als je even komt kijken!! :) Mijn blog gaat over fashion, beauty en eigenlijk gewoon alles wat ik leuk vind! :)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik volg je intussen ook!ik ben Shivani en ik kom uit Suriname. Ik blog op www.mylifestyle-shii.blogspot.com over alles en nog wat, lifestyle, DIY's en nog veel meer!
    liefs,
    Shivani

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik volgde je al :)
    Mijn blog is: www.fashion-fantasia.blogspot.nl
    De naam verraadt het eigenlijk al wel,
    mijn meeste artikelen die ik publiceer zijn fashion-gerelateerd.
    Hopelijk tot ziens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. www.lifeofnessah.blogspot.nl / ik volg & reageer terug.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoihoi! Mijn blog gaat uitsluitend over BUDGET producten. Ik ga je volgen op Bloglovin'!
    imabudgetlover.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yay, ik love spam artikelen!

    Mijn blog is www.younailedit.net, een blog over voornamelijk nailart. Maar je ziet ook een hoop andere dingen voorbij komen! M'n blog is van tijd tot tijd vrij persoonlijk, dit kenmerkt You Nailed It als 'mijn' blog en uitlaatklep. Momenteel heb ik een leuke Essie winactie!

    Zie ik je daar? ;)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk dat je even je blog mag spammen.

    Mijn blog gaat over beauty, fashion en lifestyle en af en toe wat over mezelf.

    http://www.missmags.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!

    Mijn blog is www.salonmoniq.nl en gaat over beauty en fashion met een vleugje lifestyle.

    Ik ga je volgen via bloglovin. Volg je terug:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief dat we mogen spammen! En wat heb je een leuke blog :).

    Mijn blog gaat voornamelijk over beauty en is te vinden op www.aprettythought.nl

    Liefs,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat tof dat we mogen spammen, thanks! Op www.beautyjuf.nl schrijf ik over alle ins&outs rondom beauty, make-up en nagellak. Deze blogposts wissel ik af met een vleugje lifestyle & fashion. Nieuwsgierig geworden? Kom gerust een kijkje nemen! Groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey wat leuk dat we (weer) mogen spammen. Mijn beauty & more blog kun je vinden op www.ceetje.nl. Er is nu een facebook winactie aan de gang waar je een mooie blush, eyeliner en lipgloss kunt winnen. Dus neem snel een kijkje :) X Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hooii,
    Ik volg je natuurlijk al lang op bloglovin, hehe
    Maar mijn blog is www.jonnesworld.blogspot.com
    Het gaat eigenlijk over alles wat ik leuk vind.
    Ik hoop dat je een kijkje neemt!

    liefs.
    Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk! Mijn blog is www.beauty-treasures.be en gaat over alles wat te maken heeft met make up, beauty en verzorging. Elke dag komt er een nieuw artikel online met reviews, looks, filmpjes & tutorials en zoveel meer.

    Ik zou het erg fijn vinden mocht je een keertje langs komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk zo'n spam je blog! Ik denk dat ik dit ook eens ga doen binnen een paar dagen ;) Zelf ben ik op jouw blog gekomen via een andere spam je blog, dus het werkt alvast :) Mijn blog http://polishedcats.blogspot.be/ gaat vooral over fashion, maar ook wat beauty en lifestyle :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, grappig dat je op mijn blog kwam door een spam je blog en nu mee doet aan mijn spam je blog!

      Verwijderen
  15. Hi, op Behind Style hebben we momenteel een Give Away met een heerlijke Sabon Butter Scrub. Meer weten? Bezoek onze website en doe mee!

    http://behindstyle.com/sabon-butter-scrub-give-away/

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥