Uitslag enquette + Reminder Winactie

zondag 24 november 2013

Je kunt vandaag en morgen (25 nov. ) meedoen aan de win actie, dinsdag komt de uitslag online!
http://madebydanielle.blogspot.nl/2013/10/winactie.html als je nog niet mee doet, maar wel mee wildoen, doe dat dan snel!

En er stond een enquête/ vraag in de rechter side bar deze week, namelijk:



Hoe vaak bezoek jij mijn blog?

De uitslag:

33,3% zegt dat zij (/hij) mijn blog om de dag of vaker bezoekt.
33,3% zegt dat zij (/hij) mijn blog een keer per week bezoekt.
33,3% zegt dat zij/hij mijn blog voor het eerst bezocht toe zij/hij stemde.

Leuk om te zien, ik denk dat ik wel vaker zo'n vraag stel!

  
De nieuwe enquette/ vraag is: (waar) volg jij mijn blog?


Je mag meerdere antwoorden aankruisen, maar ook deze keer geldt weer je kunt niet in dit artikel stemmen (je kunt klikken wat je wil maar hij slaat hem niet op ;) ) maar dat lijkt mij logisch.


Liefs, Danielle



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥