Neutral sample review, Shampoo

woensdag 6 november 2013


Vandaag review ik shampoo van Neutral. De derde en dus laatste neutral review! 



Lees maar snel verder voor een review van deze shampoo!


laten we eerst maar eens kijken wat Neutral van deze shampoo zegt!
Neutral zelf zegt dat:

ü  Het voor alle haartypes is

ü  Er geen kleurstof in zit

ü  Er geen parfum inzit

ü  Het je haar en hoofdhuid reinigt en verzorgt op milde wijze

ü  PH huidneutraal

ü  Het dermatologisch getest is.


Deze shampoo is – net als de douchegel-  doorzicht en dus kleurloos (er zitten ook geen kleurstoffen in dus het is niet zo heel raar :D). Ook de shampoo ruikt niet lekker. Maar net als de douchegel en bodylotion gaat de geur snel weg. Hij schuimt wel heel goed, dat vind ik altijd wel fijn bij een shampoo!

Ik heb nog al lang haar en helaas had ik te weinig. Ik had nou niet het idee dat de shampoo op de plekken waar het wél zat mijn haar goed verzorgde. Ik denk dat deze shampoo een prima shampoo is voor tussendoor je haar een extra te wassen, maar als ‘basis’ shampoo raad ik hem persoonlijk niet aan. Het kan natuurlijk zijn dat het aan mij ligt maar ik vond het niet geweldig fijn. Ik vind het wel moeilijk om na een keer al resultaat te zien, dus dat kan het natuurlijk ook zijn!

Mijn cijfer: 6,4

Zou ik deze shampoo op nieuw kopen? Nee, ik zelf vind hem niet geweldig.

Wat is jou favoriete shampoo?

liefs, Danielle

1 opmerking:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥