Neutral sample review, Body milk

dinsdag 5 november 2013


Vandaag review ik de bodymilk van het merk Neutral. Ik ben benieuwd!

Eerst de verpakking, net als de verpakking van de douchegel is deze verpakking lekker basic. Eigenlijk is het gewoon de zelfde verpakking, het enige verschil is dat er hier bodymilk op staat en de ingrediënten zijn een beetje anders!



































Als eerste wat belooft Neutral?

ü  Helpt bij het op pijl houden van de natuurlijke vochtbalans
ü  Trekt snel in de huid
ü  PH huid neutraal
ü  Dermatologisch getest




































Ik vind deze bodymilk erg fijn, hij trekt inderdaad snel in en je huid is daar na niet super vettig, je kan dus gewoon normaal iets anders gaan doen zonder dat alles vettig is. Handig! Het enige minpuntje aan deze bodylotion vind ik –again- de geur. Maar gelukkig: de geur is net als bij de douchegel snel verdwenen en ik vind het overigens niet zo heel belangrijk bij een bodymilk! Deze bodymilk is wit en is niet te dun maar ook niet te dik, precies goed vind ik! Ik ben heel erg tevreden over deze bodymilk en geef hem dan ook een (tromgeroffel :D) 8,9!!!!


Zou ik van deze bodymilk een fullsize verpakking kopen?

Ja ik denk het wel, al heb ik nu nog best wel veel bodymilk, bodylotion en bodybutter staan dus laat ik die eerst maar eens opmaken!


Wat is jou favoriete bodymilk/bodylotion/bodybutter



Liefs, Danielle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥