Kamer pimp tips!

dinsdag 19 november 2013


Vandaag ga ik jullie weer een aantal tips geven deze keer om je kamer op te pimpen.  Ik vind het altijd heel leuk om mijn kamer te veranderen, vandaar dat ik jullie deze tips dus geef

Als eerste kun je je kamer anders inrichten met de spullen die je al in je kamer hebt staan. Het is wel handig om het eerst even op papier te tekenen en ook te bedenken of het op de nieuwe manier wel handig is. Let er dus op of de deur nog normaal open kan en of bijvoorbeeld je kast niet voor een stopcontact staat  (dat is niet zo handig :D).

Wat je ook kunt doe is je kamer opnieuw verven/behangen, het is iets duurder maar je geeft je kamer wel gelijk een hele nieuwe look! Mijn tip is hier bij wel om een niet al te donkere kleur te kiezen, dat maakt je kamer namelijk ook gelijk donkerder en daardoor kleiner. Maar je moet het natuurlijk zelf kiezen! Bedenk ook of het een kleur is die je over een tijdje nog steeds leuk vind en of je kamer er zo uit ziet zoals je het over een tijdje nog steeds wil. Ook deze keer, je moet het natuurlijk zelf weten maar het is niet zo handig als je over een half jaar weer je kamer moet verven (dat is natuurlijk veel gedoe ).  Ook is het slim om als je je kamer wil behangen zo’n voorbeeld blaadje mee te nemen uit de winkel. Als je je kamer wil verven kun je van die strookje met allerlei kleurtjes bij de winkel (bouwmarkt) halen.

Deze dingen bedoel ik dus!
Mijn derde tip is om je kamer te pimpen door middel van accessoires, wat dan het aller leukste is (vind ik ) is om alles een beetje in de zelfde stijl en kleur te doen. Anders wordt het al snel een beetje rommelig, dat vind ik dan. Je kunt bijvoorbeeld ook leuke kistjes, fotolijstjes (zoals deze DIY ) verven in een kleur of stijl!

Zoek wat leuke foto’s bij elkaar en zet ze in een foto standaard of zet allerlei (verschillende) foto lijstjes bij elkaar.

Zorg er voor dat je niet al te veel losse spullen heb staan (I know, dat is moeilijk, bij mij liggen er ook bijna altijd allerlei spullen  door mijn kamer).  Als je allemaal losse spullen heb staan wordt het al snel rommelig (bij mij is dat wel zo)
Vinden jullie het ook zo leuk om je kamer te veranderen?
liefs, Danielle

1 opmerking:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥