De blog tag

vrijdag 22 november 2013


 Vandaag doe ik de blog tag, en wat een leuke tag is dit zeg,
Waarom ben je begonnen met bloggen?
 Ik las veel blogs en het leek mij heel leuk om zelf ook een blog te hebben.

Hoe kom je aan de naam van je blog?
Heel orgineel is hij niet, maar ik wilde een naam hebben zodat ik niet alleen maar over een thema blogde.  Een naam met beauty ofzo er in wilde ik dus niet, ik wilde een naam waar bij ik over verschillende dingen kan bloggen. Ik had veel leuke namen bedacht maar heel veel waren er al gebruikt….

lees je snel verder?



Hoeveel bezoekers heb je ongeveer?
 Het is best wel verschillend maar er komen de laatste tijd ongeveer 40 bezoekers per dag, maar zoals ik al zei soms zijn het er op eens veeeeel meer en soms zijn het er veel minder.

Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt door je blog?
  Ik vind de lieve reacties van jullie super leuk!



Wie werken er allemaal mee aan je blog?
 Ik zelf!

Hoeveel comments krijg je gemiddeld per artikel?
 Ook dat is heel verschillend,  het ligt aan het artikel. Op het vorige spam je blog artikel waren er bij elkaar 15 comments, dat is het meeste aantal comments wat ik ooit heb gehad!


Werk je samen met bedrijven?
ik heb tot nu toe een keer samengewerkt maar ik blog natuurlijk nog niet zo lang.

Met wat voor camera maak jij foto’s bij je artikelen?
Ik gebruik gewoon de digitale camera van mijn ouders, wat voor soort het is weet ik niet, maar het is niet een hele dure ofzo hoor!


Welke bloggers geven jou veel inspiratie?
Heel veel bloggers inspireren mij, er is niet een blogger die mij specifiek inspireert

Krijg je weleens negatieve comments?
Nee, gelukkig heb ik nog geen negatieven comments gehad.

Waar haal jij je inspiratie voor je artikelen vandaan?
Klinkt erg cliché maar ik haal het echt overal vandaan.   

Plaats je iedere dag een nieuwe post?
Nee, om de dag komt er een nieuw artikel online


Is je blog een bedrijf? Zo ja, hoe werkt het en wat vind je ervan? Zo nee, zou je het willen?

Nee, ik blog omdat ik het leuk vind.

Heb je je lay-out zelf gemaakt en hoe?
 Ja, de achtergrond en banner allebei met paint en dan gewoon ingesteld.

Heb je in het echt contact met andere beautybloggers?

Echt contact kun je het niet noemen maar ik ben wel lid van by beauty bloggers  http://forum.bybeautybloggers.nl/


Hoelang doe je gemiddeld over ‘n artikel?

Ook dat is heel verschillen maar met foto’s maken denk ik gemiddeld 40 minuutjes?
 
 
 
 

liefs, Danielle

1 opmerking:

  1. Erg leuke tag ! Ps. ik heb een winactie op mijn blog, neem je ook een kijkje ? www.lifeofnessah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥