OOTD

donderdag 22 mei 2014

Jullie vinden OOTD's leuk, tenminste dat zeiden jullie in mijn enquête, en zelf vind ik het ook erg leuk om OOTD's te maken. Vandaar weer een OOTD vandaag. Weer eentje met mij favoriete spijkerbroek, sorry maar ik hij zit zoooo lekker, haha


Dit blouseje/shirtje droeg ik eerst niet heel vaak, maar nu ik hem laatst in mijn kast tegen kwam (tijdens het opruimen!) dacht ik "hé, die is eigenlijk wel heel leuk, die moet ik weer eens aan!" En ik weet zeker dat ik hem weer vaker aan ga doen! Zoals je ziet zit het shirtje bij de bovenste outfit niet in mijn broek maar bij de tweede wel. Mijn schoenen zie je op deze foto's niet, maar het zijn mijn "neppe" zwarte vans.

Shirtje: ?
Broek: Vero Moda
Riem: ?
Armbandjes: Primark

Wat vinden jullie van deze outfit?

Liefs, Daniëlle



3 opmerkingen:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥