To read list

dinsdag 20 mei 2014

Ik hou erg van lezen, en heb dan ook altijd wel een stapel met boeken die ik nog moet (of eigenlijk, wil) lezen. Vandaag laat ik jullie mijn "To read list" zien.

Allereerst een aantal erg oude boeken, het zijn er eigenlijk nog meer maar ik heb ze niet allemaal op de foto gezet. Ik ben begonnen aan de YA (Young Adult) boeken van zo'n 30 jaar terug, die van mijn moeder. Toen hete het nog geen YA boeken hoor maar, het zijn dus de boeken die mijn moeder en tantes lazen toen ze ongeveer 15 waren, en ik vind het eigenlijk wel leuke boeken dus nu ben ik die aan het lezen





Ik vind de boeken van Mel Wallis de Vries altijd erg leuk en vooral spannend om te lezen, en ik ben dan ook erg benieuwd naar dit boek (waar van de hoofdpersoon ook nog eens mijn naamgenootje is).





Dit boek moeten wij nu voor Engels lezen, ik ben benieuwd! 

En ook voor Nederlands moeten wij een boek lezen: "Erik of het klein insectenboek". Het is de scholieren editie (staat er onder, anders had ik het niet geweten, haha). Het lijkt mij eigenlijk niet een heel leuk boek, of beter gezegd: Ik zou het zelf niet uitkiezen, maar ik ben benieuwd wat ik er van ga vinden. En het is gelukkig een niet heel dik boek dus als ik het niks vind heb ik hem alsnog zo uit, haha.

Dat was mijn to read list, ik heb nog wel meer boeken die ik graag nog wil lezen maar die heb ik (nog) niet thuis,deze liggen echt al klaar om gelezen te worden. 

Welke boeken staan er op jullie To read list?

1 opmerking:

  1. Ik begin de laatste tijd vaak vol enthousiasme aan boeken, maar lees ze niet uit. Jammer.

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥