4 selfmade pictures I love!

dinsdag 22 april 2014

Misschien heb je dit artikel net al gelezen, maar google chrome heeft helaas mijn artikel in het Nederlands vertaalt (terwijl hij al in het Nederlands was) dus vandaar dat her er allemaal erg raar uitzag, sorry daar voor ik heb het artikel even opnieuw geschreven in het Nederlands, zonder dat het vertaalt is :)
  
Soms heb je van die foto's waar van je denkt: Wauw. Die heb ik ook! Maar ik weet vaak gewoon niet wanneer ik ze vol trots aan jullie kan showen.... Maar nu weet ik het, vandaag presenteer ik jullie met trots (nou, Daniëlle niet zo overdreven) "4 selfmade pictures I love!". Enne, zien jullie dat lieve vogeltje op de f? Die moest er gewoon even bij, ik hou van vogeltjes haha.





Tadaaaaaa, super Toch, haha.

De linker heb ik in Engeland gemaakt, Toen we daar Waren met school vorig Jaar. In Brighton. Ik vond hem erg mooi gelukt, Ik had ook nog een mooie foto van de  Big Ben, maar om nou 2 foto's van de vier foto's van Engeland te doen, is ook een beetje overdreven, Ik wilde meer afwisseling haha.

De Tweede foto Heb ik vorige week gemaakt. Met mijn Telefoon! Ik maak graag foto's van bloemetjes en mijn telefoon heb ik altijd mee. Ik was eigenlijk wel erg verbaasd dat hij zo scherp was. Maar het kan dus schijnbaar toch: scherpe foto's maken met je telefoon! Ik denk dat goed Licht en dat knopje waar je op drukt even in gedrukt houden al een heel eind helpt.

De derde foto maakte ik van een lipgloss van Rimmel. Ik wilde er een reviews over schrijven maar uiteindelijk nooit gedaan. Ik wilde in deze collage ook een beauty product doen en dit vond ik een van mijn mooiste product foto’s dus vandaar dat ik er in heb gezet!

En als allerlaatste de oudste foto van de vier. Deze foto Heb ik denk ik ongeveer 2 jaar  geleden gemaakt. In de zomer. Nu draag ik deze combinatie van armbandjes eigenlijk nooit meer (Dat roze en blauw) mare desalniettemin vind ik het toch best een mooie foto!

Voor herhaling vatbaar:   4 zelfgemaakte foto’s I love # 2 of zeggen jullie: Nee, doe maar niet?

Liefs, Daniëlle

10 opmerkingen:

  1. Super mooie foto's <3 De foto met de armbanden is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi
    Volgende keer duidelijk typen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed dat je het zegt!
      Mijn artikel is schijnbaar door google chrome vertaalt in het Nederlands terwijl hij al in het Nederlands was waar door er hele rare zinnen ontstonden, sorry daarvoor ik heb het artikel gelijk opnieuw geschreven en aangepast!

      Verwijderen
  3. Erg mooie foto's! Die met armbanden is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Daniëlle, hele mooie foto's!
    Liefs Verena

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw erg leuke foto's! Maak zeker nog een tweede deel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een super leuke foto's, vooral de laatste vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelfgemaakte foto,s vind ik altijd de moeite waard om als blogger te gebruiken, het geeft een heel persoonlijke "touch"aan een artikel...dus ik zeg Ja tegen deze foto's...
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥