Take a look at my life #2

vrijdag 18 april 2014

Vandaag de tweede "Take a look at my life" alweer, ik heb nog geen betere naam er voor kunnen verzinnen (lees, ik ben gewoon vergeten om er over na te denken) dus vandaar "Take a look at my life #2"

Wauw, ja echt deze foto maakte ik met mijn TELEFOON! Wauwie ♥. Toen ik deze foto zag dacht ik echt: Telefoon, kun je misschien altijd zulke scherpe foto's maken?  haha, Ik weet niet wat ik gedaan heb met mijn telefoon maar deze foto vind ik toch wel erg mooi gelukt!




Foto's maken van de lucht vind ik altijd erg leuk deze maakte ik van de zon! 


Mmmm, ik hou van warme chocolade melk! Ik deed er van dat melk schuim op en toen gooide ik er chocolade poeder op in de vorm van een hartje! Lekker


Foto's makne vind ik sowieso erg leuk, en bloemen en lucht vind ik helemaal leuk! Dus vandaar weer een foto van bloemen.



Huh? Dat was waarcheinelijk jou reactie haha. Ik ging een visitekaartje voor mijn blog maken en toen wilde ik er een foto van make en toen ik dit glas zag dacht ik laat ik hem er in stoppen, dus vandaar haha. Beetje raar, I know!


Hey, weer een bloem, sorry...


En weer de lucht, deze foto maakte ik 's ochtends van uit het keuken raam. Mijn uitzicht tijdens het ontbijt, super toch?


En een iets te zomerse outfit die ik nadat ik uit het raam keek snel heb omgewisseld voor iets warmers haha. Hier had ik al een foto van gemaakt dus ik dacht, laat ik 'm er toch maar bij zetten, aangezien jullie anders toch alleen maar foto's van eten, bloemen en the sky zouden zien.... 

Hoe was jullie week?

liefs, Daniëlle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥