Review Lippenbalsem || Action

woensdag 16 april 2014

 Lippenbalsem, ik hou er van. Echt ik denk dat ik het soms wel drie keer op een dag opsmeer, gewoon omdat het zo fijn aan voelt op je lippen! Ik heb dan ook overal wel een blikje of potje of labello ofzo staan. Deze van de Action gebruik ik ook erg vaak, en vandaag kunnen jullie kennis met 'm maken!






Ik had hem al een paar keer gebruikt voordat ik bedacht dat ik er nog foto's voor moest maken, voor de review. Niet erg handig, sorry daar voor. Je ziet nu een soort klontjes zitten maar in "het echt" is dat gewoon lippenbalsem waar ik tegen aan ben gegaan, en als je hem koopt is het gewoon netjes glad.


Dat is hem op mijn vinger, een beetje rood oranjes met glitters. Ik zelf vind het een erg mooi kleur!



Op mijn lippen ziet hij er veel lichter uit dan dat je zou denken als je naar de kleur in het potje op mijn vingers kijkt, hij geeft dan ook niet heel veel kleur af helaas. Al heb ik zelf wel best wel lichte lippen dus daar kan het misschien ook aan liggen.

Toen ik het potje open draaide viel een ding mijn gelijk op: Hij ruikt naar kokos. Ik weet niet of ik al eens gezegd heb maar: IK HAAT KOKOS GEUR. Sorry, maar ik hou gewoon niet van die geur! Kokos is wel goed voor je huid/ lippen dus heel raar is het niet.

Hij werkt gelukkig wel erg goed, hij verzacht mijn lippen en ze zijn minder droog dat is dus fijn!

Wat ik wel heel jammer vind is dat hij erg snel van je lippen af gaat en je dus vaak weer opnieuw moet gaan smeren, hij trekt niet heel erg goed in.

Om de prijs hoef je het ook niet te laten want voor €0.69 heb je een blikje van 15 gram! Hij is ook nog te koop in de "naturel" versie, die is gewoon doorzichtig (en zit in een blauw blikje).

+ Mooi kleurtje
+ Werkt goed
+ Goedkoop

- De geur (maar dat is iets persoolijks, als jij wel van kokos houd, dan is het juist een pluspunt )
- Je moet vaak opnieuw smeren.

Ik geef deze lippenbalsem een 7,5


Liefs, Daniëlle














4 opmerkingen:

  1. Oh, ik wist niet dat ze lipbalsem bij de action verkochten! Ziet er heel goed uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima spul en zonder minerale olie (vandaar dat je ook de kokosolie ruikt) en dat voor zo'n zacht prijsje, ik vind het een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lipbalsems lijken wel verslavend....hihi je moet er steeds proberen af te blijven...

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥