Liebster award #4 + #5

zondag 27 april 2014

Ik werd in januari (ja in januari) al genomineerd voor de liebster award maar ik vergat het artikel steeds online te zetten, terwijl hij al lang klaar stond. Toen ik deze week weer genomineerd werd bedacht ik opeens dat ik dus nog genomineerd was en daar nog steeds een artikel van online moest zetten. Ik heb ze dus maar even samen gevoegd :) Deze keer nomineer ik niet 11 mensen en geef ik geen 11 weetjes over mijzelf want dat heb ik al gedaan, en ik kan je vertellen, 11 mensen zoeken is nog best lastig!
liebster-award






Ik werd (in januari dus) genomineerd door: http://feliciards.wordpress.com/


Haar vragen + Mijn antwoorden!
1. Wat is je favoriete beautymerk?
Essence, lekker budget maar toch goed!

2. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik las veel blogs en ik vond schrijven super leuk, daarom beslook ik ook te gaan bloggen en ik vind het nu nog steeds super leuk!

3. Wat zijn je ambities met je blog?
Gewoon lekker bloggen, andere leuke tips geven en mensen blij maken!

4. Als je moest kiezen tussen New York en Australie. Wat wordt het?
Moeilijk! Ik denk dat ik toch voor Australië zou kiezen, waarom? Het lijkt mij een super mooi land en ik heb nu voor school een mail project met Australische mensen dus dan zou ik hen gelijk kunnen ontmoeten :) ! Al lijkt NY mij ook super leuk!

5. Hoeveel uur per dag / per week ben je met je blog bezig?
Veel. Teveel! Maar het verschilt heel erg hoeveel tijd ik heb. Als ik veel huiswerk heb besteed ik er minder tijd aan maar als ik veel tijd heb besteed ik er ook veel tijd aan.

6. Wat is jouw verslaving op beauty / fashion gebied?
Makkie: Nagellak, echt!

7. Wat is je favoriete gerecht?
Ik vind Macaroni en Pizza super lekker! 

8. Welk beautyproduct wil je nog in je bezit krijgen, maar is wat duur?
Ik weet het eigenlijk niet, misschien iets van Lush maar overdreven duur is het niet..... Ik heb niet echt hele dure dingen op mijn wish list staan.

9. Waar kan je echt niet zonder? Mag van alles zijn.
Nagellak, eten, drop haha, zoveel! Haha

10. Als je 1000 euro aan een goed doel mocht weggeven. Aan wie zou je dit geven?
Ik zou het verdelen over meerdere goede doelen, er zijn zoveel goede doelen! Ik zou het zo snel niet weten namelijk.






En ik werd deze week genomineerd door http://monsieurmonocle.blogspot.be/


Haar vragen + mijn antwoorden 
1. Omschrijf jezelf als blogger in een zin.
Een Nederlands vijftienjarig meisje dat blogt over alles wat ze leuk vind!

2. Wat betekent bloggen voor jou?
Veel, ik kan lekker schrijven wat ik wil en foto's maken van alles zonder dat het raar is (ik hou echt van foto's maken!

3. Voor wie zou je graag eens gastbloggen?
Ik heb niet echt een specifiek iemand waar ik graag voor zou gastbloggen. Nu bloggen Verena en ik al bij elkaar en dat is echt super leuk!

4. Je meest opvallende eigenschap?
Het ligt er aan. Op school: Rustig, thuis en met vriendinnen: Beetje raar. Haha, ik weet het eigenlijk niet, zou je niet aan mij moeten vragen maar aan iemand anders haha :)

5. Favorite quote?
If nothing goes right, go left. Dus eigenlijk, als het niet lukt op deze manier doe het anders en kijk er anders naar, het lukt op een andere manier ook wel.

6. Hoe denk jij over fangirls?
Ehmm? Sorry, deze vraag begrijp ik niet helemaal.. 

7. Hoe zou je willen heten mocht je van geslacht veranderen?
Daan? Haha, zo noemen mensen mij nu wel eens als afkorting van Daniëlle :). Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht...

8. Paraplu of kap?
Paraplu.

9. Favoriet lettertype om te bloggen?
Om in te schrijven is het Arial dat vind ik makkelijk lezen en toch lekker strak!

10. Wat is het lekkerste dat je deze week gegeten hebt?
Gourmetten, we hebben deze week gegourmet, en dat vind ik altijd echt super lekker!

11. Wat gebeurde er in je laatste droom?
Ik had een 2 voor mijn wiskunde proefwerk en toen stond ik op eens onvoldoenden gemiddeld voor Wiskunde :( , nou maar hopen dat het niet echt zo is haha.


Liefs, Daniëlle



1 opmerking:

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥