In de spotlight bij: La bella fleur! + Reminder!

woensdag 23 april 2014

Vorige week woensdag plaatste Fleur van La bella fleur een oproep voor bloggers in de spotlight op haar blog. Dus gisteren stond ik bij http://labellafleur.nl/ in de spotlight! Super leuk natuurlijk! Ik vind het een heel leuk artikel geworden, dus als je nog meer wilt weten over mij en mijn blog, moet je zeker Dit artikel even lezen!




Verder is vandaag de allerlaatste dag dat je mee kunt doen met de Mini-winactie, morgen maak ik de winnaar bekend! Dus als je nog mee wilt doen, doe het snel :)

 En last but not least: Ik moet nog een bloglovin volger en dan heb ik er 150!!! Dus, volg jij mij al?


Liefs, Daniëlle

6 opmerkingen:

  1. Oh, ik heb het artikel gelezen, heel leuk! Ik zou graag je 150e volger willen zijn, maar ik volg je al haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je mee hebt gedaan zeg, altijd leuk als mensen je beter leren kennen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je genoemd bent! En gefeliciteerd met je bijna 50 volgers! Ik volg je al op Bloglovin' anders zou ik je nu gaan volgen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg leuk...ik volg je ale en tijdje met veel plezier ( ook al reageer ik niet altijd of dagelijks)

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥