Mini- winactie!

donderdag 17 april 2014

Jaaaa, ik had het er laatst al over, ik wilde een winactie houden. Nou hier is tie!

Ik had toen ik 100 volgers had op bloglovin namelijk nog geen winactie gehouden (wat?) maar ik wilde natuurlijk wel wat leuks doen! Het is nu alweer ongeveer twee maanden verder, en ik heb nu ook al 133 volgers, maar toch alsnog! Verder heb ik een nieuwe lay-out, ook reden voor een feestje :) en er zijn bijelkaar al meer dan 500 comments achtergelaten ♥  en ja, het is gewoon leuk! Genoeg redenen dus!




Dit is niet de grootste winactie ooit ofzo hoor, maar vrolijk is hij wel, al zeg ik het zelf:



Het is een soort snail-mail pakketje. Weten wat snail mail is? Ik schreef er al eens een artikel over http://madebydanielle.blogspot.nl/2013/12/i-snail-mail-wat-is-snailmail-snail.html

Maar wat moet je doen?

1. Een reactie achterlaten, en daar bij even zeggen wat je allemaal gedaan hebt (+1)

Wat mag je doen voor extra kansen?

1. Mijn blog volgen op bloglovin' http://www.bloglovin.com/blog/3705689 (+2)
2. Dit bericht liken op bloglovin (+1)
2. Mijn blog volgen op twitter https://twitter.com/MadebyDanielle_ (+2)
3. Mijn blog volgen op GFC (+1)
4. De facebook pagina van mijn blog liken https://www.facebook.com/pages/Made-by-Dani%C3%ABlle/1392973880932950 (+1)

Veel extra kansen dus!

Je kunt mee doen tot en met 23 april, donderdag zal ik de winnaar (op mijn blog) bekend maken. Ik heb alweer een nieuwe winactie bedacht dus snel daarna zal wéér een nieuwe winactie starten!

Liefs, Daniëlle



6 opmerkingen:

  1. Leuk zeg. Ik doe mee. Ik volg je op bloglovin en FB en heb het bericht op bloglovin geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke winactie Daniëlle! Ik doe graag mee. Wat ik allemaal al heb gedaan? Je volgen op bloglovin, artikel geliked & volgen op twitter. Lijkt me een leuk pakketje om te ontvangen + unboxen! Haha, gefeliciteerd.

    Liefs nailsbyfml

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, ik heb je genomineerd voor een Liebster Award
    http://monsieurmonocle.blogspot.be/2014/04/liebster-award.html

    Bâlâ :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suzan Langebeeke18 april 2014 om 10:17

    leuke winactie, zou het leuk vinden om een snailmail van je te ontvangen!
    ik volgde je al op bloglovin en ik heb geliked!
    xx Suzan suusjelang@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee, ik heb alles gedaan behalve dat van GFC (weet ook niet zo goed wat dat is...) liefs, Eva (hernameiseva@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke winactie! Ik doe graag (last minute) mee.
    Ik volg je op bloglovin en heb dit bericht en je facebook pagina geliked.
    En nu maar hopen, veel succes iedereen
    liefs.
    Jonne

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥