Essence like a ticket to rock || Persbericht

zaterdag 19 april 2014

Vrijdag liet ik jullie de nieuwe essence trend edition "Viva Brasil!" al zien, maar essence heeft ook nog een nieuwe parfum die te koop is vanaf mei.


Volgens Essence zelf ruikt de parfum bloemig en fruitig en is hij net zo spannend en cool als een Rock festival (vandaar de naam, neem ik aan?). De geur is een mix van zonnig fruit zoals Sinaasappel, mango en abrikoos met Lotus bloesem (♥), (pioen) roos en viooltjes en nog meer. Klinkt veel belovend, ik ben benieuwd 


Ik vind het flesje zelf er erg leuk uit zien maar het rock met die sterretjes maakt het wel een beetje kinderachtig, vind ik zelf. Al hadden ze de opdruk er ook wat chiquer uitlaten zien zou ik het mooier vinden, maar het gaat natuurlijk om de inhoud :). Bij deze parfum krijg je ook een pocket brush met een spiegeltje er in, leuk!

Deze parfum is vanaf Mei verkrijgbaar voor €6,99 

Ik ben erg benieuwd, lijkt het jullie wat?



5 opmerkingen:

  1. Hij lijkt me best lekker! Hij is ook niet duur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De geur lijkt me heerlijk! Ik heb nog niet eerder een geurtje van Essence gekocht. Al moet ik zeggen dat het nu wel begint te kriebelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, lijkt me een erg lekkere geur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een lekkere parfum! Ik houd van bloemige en fruitige parfums, dus dat komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Super leuk dat je een reactie achter laat! ♥